EbrarBostanci-81 baran hanım perinatolog mu? veya radyolog larda yapabikir detaylı ultrasonu ama normal jinekolog diye biliyorum kendisini. ben 440 lira verdim, sinan tan a gittim 40 50 dk inceledi. Bebegim bir pozisyonda damagını göstermedi diger pozisyonda görmğştü ama 2 hafta sonra tekrar cagırdı. Sonraki gittigmde pozisyonu cok uygundu gösterdi damagını ve kücük dilini ama tekrar hızlıca kalbi fln kontrol etti sşna bey. daha önce etmesine ragmen. böbrekte hafif genişleme tespit etti. Sadece damagıma bakıp yollamadı yani. Gideceksiniz öneririm sinan beyi. ben baran hanıma 2 kez muayene oldum. Cok memnun kalmAdım cigdem gülere gectim ama her seyden önce detaylıya ehil birini bulmanız daha iyi olur