minikkmelek ben 5 gün kala yapmıştım yani içimden bi ses yap dedi yaptım çift çizgi çıktı daha sonra hastanede kan verdim pozitifti ama değeri düşüktü doktor bana cocugun gelsem mi gelmesem mi diye düşünmesine izin vermeden pozitif çıktı sonucun diye takılmıştı hatta ☺️ değerleri takip etti yükselince birde kalp atışını duyunca tamam dedik cok şükür 👼