Asel_sare4509 Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim Rabbim nasip ederse 2.oglumda gelicek ve nisanda dogum yapıcam bebegime ne tür kıyafetler almalıyım 2.cocuk ama cok kararsız kaldım oglum kış bebgiydi buda nisanda Anneler yorumlarınızı bekliyorum 😊♥️
Azad41 Asel_sare4509 Canm benim de nisan ayı.ilk oğlum yaz bebeği idi buda bahar bebeği olacak ınls ama bilemedim bnde nisan soğuk olur diye uzun kolu zibinlar aldım annem de yelek ördü . Haziran gibi de kısa kollu tulumlar alırım diye düşündüm .
Minigim20 Asel_sare4509 bende bekleyim burda bizim de Nisan da nasip olursa alışveriş cidden kafa karıştırıcı kışlık mi almak gerek mevsimlik mi
biranneikikedi Asel_sare4509 ben hepsinden karışık aldım, karışık bedenlerde. İlk gebeliğim bi doğsun bu elimdekileri nasıl kullanıyorum ona göre gidip lcw den hızlıca alırım yetmezse.
Ikrnur Bende 20 hafralıgım ilk kızım kış bebegıydı bu yaz olcak inşallah benım de aklım karış şık acıkcası hastane cıkışlarınu aldım uzun kollu tulum aldım 0 3 ay ama 3 6 kısa kollu Bi kaç takım aldım kısa kollu 3 6 tulum aldım o şekilde ayarladım 9 aylıklarıda kışlık tarzda aldım uzun kollu fılan aldım ama bizim ev yazında serın olcagı için uzun kollu ınce badıler almayı düşünüyorum onu da kış indirimini bekliyorum. 🙂
Asel_sare4509 Ikrnur sagol canım benimlee paylaştgn için bnde 5li takım 5 tane 11 li hastaene cikişi corap müslin bezi ıslakk mendili agız mendili aldm hepsi hazır yelek ceket tarzı şeyler almdm alsam mı acabaa kafam çok karısıık
Ikrnur Asel_sare4509 yelek benım kızımdan vardı ınce penye yelek bence al onlar daha su gibi oluyo küçüçük böyle severken evde gıydırırsın battanıyeye sarmasın en azından
Tugce11 5-6 tane uzun kollu kısa kollu sıfır kol karışık çıtçıtlı atlet , bi kaç tane tulum, 5 tane de alt üst ince takımlardan aldım annem ve kayınvalidem de hırka ve yelek işliyor yeterli olur herhalde zaten çabuk büyüyorlar🤷🏻♀️
Asel_sare4509 Leyla2020 lcw genelde banaa uygun geliyo ama evim mrekeeze çok uzak bu koronadan dolayıda olsa şehirden uxaktayız
Leyla2020 Asel_sare4509 zaten şu an merkezde de olsak virus nedeniyle cikamiyoruz alisveris icin :( ben de almaya basladigimda internetten almayi planliyorum.