Ayca2841 eltim üç ay önce doğum yaptı o hastanede Cihangir beydi doktoru .ben refakatçi kaldım yanında bı gece doktor iyi ama hastaneyi beğenmedim devlet hastaneleri bile daha gelişmiş daha iyi özellikle bı nst çekilcek görevlilerin hiç biri nerde çekilcek bilmiyo bı sağa bı sola gönderip durdular ne danışma biliyo ne başkası kime sorsak farklı yer söyledi sonunda bukduk bizi bı odaya attılar ne gelen var ne giden bir saat nstde kaldık eltime de başka hastane bulamadın mi diye kızmıştım 😁😁ama doktoru gerçekten çok iyiydi