Lawyerkadin Hafta gebeliğim. İki gün önce doktora rutin kontrol için gittik. Cinsiyet için erkek tahmininde bulundu doktor. Ben de hiç düşüNmeden herkese erkek diye duyurdum. Sizce yanılma payı var mı. Sonradan pişman oldum erkek battaniyesi almış teyzesi. Acele mi ettim dedim kendime
momsboys Lawyerkadin 14. haftada yanılma payı çok az kuzum. 11. 12. haftada olabiliyor. ama 16. haftada bile olsa yanılma payı hep var artık oda senin şansına. bir sonraki kontrolunde netlesir sanırım
Lawyerkadin momsboys 1 - FBD97D12-34AE-4C5B-BFE3-52F2FBBECED6.jpeg image/jpeg(0.43MB) 2 - 2F581254-2DA6-4E54-A635-488246BD6AEC.jpeg image/jpeg(2.2MB) 3 - 975C871E-28C4-4F4A-840E-05BBA27FEE1C.png image/png(4.84MB)