BarBeyzazer İyi akşamlar herkese bir kız bir erkek ikizlerimiz olacak Ensar&Erva Gökçe&Görkem İsimleri arasında kaldık sizce hangisi daha güzel ? Başka önerilerede açığız ☺
BarBeyzazer Mavisonsuzluk 20. Haftamızı dolduruyoruz henüz bir zorluğunu görmedim hamilelikte Allah’ın izniyle ☺ Heyecan tarifsiz duygular neşe endişe hepsi çarpı iki 😍😍🤣
BarBeyzazer Mavisonsuzluk karnım çıktı biraz ama bilmeyen anlamaz daha ☺ Ama Haraketlerini hissedemedim daha 🙄
Mavisonsuzluk BarBeyzazer bende 23. Hafta da hissetmiştim canım erken daha benim de karnım 6. Ayda anca çıktı 😁
Bebitom Görkem ismini çok severim. Ama şahsi fikrim gökçe sanki kız ismi ilerde karışıklıklar olur gibi geliyor 😊
Aysehatun BarBeyzazer ensar ve erva güzelmiş 👍🏻 Benimde kızım olucak ervayı beğeniyorum ama eşim çok sıcak bakmıyor bakalım 😇