momsboys pnr1404 pazartesi gidecegim ikili teste 12+2 olacagız o gün innşallah öğrenirim😍😍 yazarım mutkaka
ipkk22 pnr1404 13 haftalığız canım 11 haftamda gıttım 2li tarama verdım cınsyet ıcın erken dedı ve bugün taramamın sonucu çıktı cok şükür temız geldı🤗
Kahvelim_ İkili test sonucumu gösteremedim doktorum korona 15 gün yok bu hafta kontrolüm vardı ama gidemeyeceğim 😞 senin nasıl sonucun
pnr1404 Kahvelim_ internetten baksana değerlere baya bir şey yazıyor, inşallah sağlıklıdır insan çok stres oluyo bu testte ya
Kahvelim_ İkili testte de cinsiyet belli oluyor diyorlar bi değer varmış ona bakıp .. genelde doğru çıkıyormuş sen baktın mı ona
pnr1404 Kahvelim_ aa onu duymadım hiç ben bugün yaptırdım daha sanırım bir hafta sonra çıkıyo sonucu. Ama ultrasonda kesin olmamakla birlikte kıza benziyo dedi
Buuuuss Kahvelim_ evet canm yanlış hatırlamıyosam ortalama sayıdan yüksekse kız düşükse erkekti umarım doğrudur😊
Kahvelim_ Bi değer varmış 50 altındaysa erkek 50 üzeriyse kızmış.. genelde de tutmuş tabi ki yanılma olmuş bakalım hayırlısı 🥰 sağlıklı olsunlar da .. 🤗🤗
ecemiko 14+3 deyiz, ikili testimizde herhangi bir problem çıkmadı 🌸 doktor erkeğe benziyor gibi dedi 31 Aralık’ta randevumuz var bekliyoruz 😍
pnr1404 ipkk22 çok şükür, darısı hepimizin başına. Bence de çok erken ama doktor tahmin etti bizimkini inş değişmez 🙈
Leselis Kahvelim_ 3 gün önce gittim suan 13+3 bana bakar mısınız ben hiçbir şey anlamadım o dediğiniz şeyden 🤷🏻♀️ https://imgyukle.com/i/Yi7LZU
ipkk22 pnr1404 ınsallh canım benım ıcın erkek kız fark etmıyor baştan berı duam Sağlıklı olsun yeter allhım bebeklerımızı sağlıkla alalım kucağımıza insallh🤲🏻