Kader96 Merhaba hanımlar 40+3 yiz ama kızım gelmek bilmiyor doktorum 15 ine kadar bekliycez olmazsa sezeryan dedi ilk doğumum da sezeryan dı zaten ama normali bekliyor ama ben yoruldum artık gerçekten benim gibi olan varmı burda acep🤔☺️
Kubra0507 Aynı canım benimde kızım gelmek istemiyor sanırım karnımda rahat sanırım ☺️☺️ Bide şey derler kız çocukları daha erken gelir diye☺️