Leylaa6549 sabret canim her hamilelik farklıdır, ama en sonunda bulantilarin geçince boyle dusundugun icin utanacaksin birde bebegini kucagina aldığında vay be diyeceksin ve yasadigin her şey icin gulup geçeceksin. En azından ilk gebelikte bende ayni kovayla geziyordum sonra boyle hissettim.