Hanımlar buradaki konularla çok alakasız ama buramıza kadar geldi.Evleneli 1 sene oldu karacadan çaycı almıştım çeyizime aldığım günden beri memnun kalmadım geç çay ve su akıtıyor hem kaynamadan atıyor.Karaca’ya yolladım üründe bir şey yok dedi ve geri gönderdi .Şimdi sizden bana memnun olup kullandığınız çaycıların markalarını ve modellerini istiyorum .Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰