Pnrtrz ben şu anlık çok memnunum yani üç buçuk aylığım üç defa gittim ayın 24’ünde randevum var gayet memnunum iletişimi anlatması yaklaşımı vs bi olumsuzlukla karşılaşmadım doğum olarak bilmiyorum henüz olumsuz bi yorum duymadım şöyle düşün ama herşeyin iyi ve kötü yorumu da vardır o yüzden sen sana davranışına bak ben hamile kalınca elimin arkadaşı ayarlamıştı doktoru ben size bu tarafların en iyi doktorunu ayarlıyorum siz bişeye karışmayın demişti ve selda hanımı ayarlamıştı o yüzden bi şüphem yok yani