Arkadaşlar merhaba herkese. Merak ettiğim bi konu spot idrar tahlilimde idrarda protein yüksek çıktı. Buna bağlı olarak da protein kaçağı ve gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşı doktorum 34. Haftaya kadar coraspin diye bir ilaç kullan dedi bu ilacın kanı sıvılaştırmasına falan etkisi oluyor bebeğe anneye zararı var mı kafam çok karıştı. Acaba farklı bi doktordan da mı görüş alsam aynı durumu yaşayan arkadaşlar varsa doktor nasıl bir tedavi uyguladı bilgi verirse çok sevinirim.