Merhaba kızlar bu akşam aşılama yaptırdım cipli aşılama işlem evet kısa çok az bir acı hissi o kadar ama doktor odadan çıktığı an bir gaz sancısi oldu bende kasıklarımda doktor yumurtaların çok çatlamış o yapar dedi ama Ben beş dakika catalda durabildim acı eşiğim yüksektir aslında ama duramadim dire WC ye kustum moralim çok bozuldu doktor merak etme o çoktan gitmiştir desene içime bişi oturdu sıkıntı olur mu kızlar hala ağlıyorum nedensiz