Ssevim Cerennn1654 aslında çok da kullanmış gibi ayaz kuzey uras gibi değil de anlamı söylemi güzel daha ender rastlanan
RabiaGlck Cerennn1654 banada bul lütfen 😂 35. Haftamdayım isim bulamadım böyle söylenmesi hoş anlamlı ama birazda farklı hem erkeksi falan filan:)