Crazymom5 Kızlar merhaba 20 haftalığım şimdiye kadar doktorum sadece 2 li test yaptırdı. Sonucu çok güzel gelmişti, ultrasonlarda da bir sıkıntı görmedi. Ama sonrasında 3 lü test falan istemedi. Sebebi ne olabilir? 2 li temiz çıktığı için mi yaptırmadı acaba?
mercimeginanne Crazymom5 2 li temiz çıkınca 3lü ve 4lü istemiyor doktorlar genelde detaylı zamanın gelince detaylı istiyecektir. Benmki ikilin iyi geldi detyalıya girmeni istiyorum sadece dedi o kadar
Nesrincente Crazymom5 2lı temiz cıkınca gerek gormemıstı benımkide ama istersen yapalım dedı bende Grek yoksa yapmayalım dedım ama ayrıntılı lesin yapıcaz demıstı