m060918 Kızlar reglime 8 gün var ama kahverengi akıntım var ve ilk kez böyle bişey başıma geldi nokta şeklinde kan geldi sizce gebelik mi nolur yardım edin yerleşme olabilir mi
bigunanneolucak m060918 kız sen ne erken başlıyorsun her ay gebelik belirtisi aramaya 😂😂 geçen ayda son 15 diye sayıyordun 😂😂
[silindi] m060918 uygulamaya biraz ara vermeni tavsiye ediyorum , her ay erkenden belirti arıyorsun olmaz böyle canım kendini yıpratmakla kalıyorsun.
minikmucizemmmmmm m060918 hakkında hayırlısı olsun canımm ama kafana takma hiç akışına bırak benimde 4 günüm var adetime ama adet belirtilerimin hiç biri yok. Farklı olarak kasıklarımda batma var sık idrara çıkma var nasip bakalım☺️🌸
Sevda11_ m060918 Kadin doğuma kontrol icin gidin derim tabi gitmediyseniz hormonel de olabilir durum insallah gonlunuzden geçen olsun
[silindi] bigunanneolucak anlıyorum çok istiyor kıyamam 😔 ama kendine ediyor tez vakitte rabbim nasip eder inşallah 🤲🤲
m060918 bigunanneolucak hepimiz soruyoruz burda bişeyleri napabilirim? Çok istiyorum ve soruyorum en ufak bi belirtide .
m060918 [silindi] teşekkür ederim düşüncen için canım ama hu platformda birbirimize sorular soruyoruz ve çok istiyorum tabii ki belirti arıyorum kendimde belki de bilmiyorum ama değişikliği soruyorum sadece malum pandomim sürecindeyiz ve her dakika dr gidemiyoruz maalesef.
[silindi] m060918 tabiki öyle en ufak belirti arar insan 😔 ama kendine ediyorsun canım ovulasyon testi kullan günlerini takip et ve tam tamına tedavi ol acele etme 🌸
minikmucizemmmmmm m060918 pek umudum yok ama inşallah☺️ Sende öylesindir inşallah Allah sağlıklı hayırlı nasip etsin tez vakitte