deleted270 Dış gebelikten dolayı tek tüpüm alındı. Bu ay diğer tüpüm açıkmı diye Rahim filmi çekilecek. Tek tüp olup hsg den sonra hamile kalan oldumu
Senzinc deleted270 benmde sağ tüpüm alındı sol tüpüm için doktora gitmiştm gerek görmedi hsgye suan 35+4haftalıgım şükür 🙏🏻
meryemisloading deleted270 benim sağ tüpüm yıllar önce alınmıştı. Tek tüple hsg çekindim sonra 6-7 ay geçti hamile kalmadım tüp bebeğe başladık. 27 haftalık hamileym
Cemrreedemirci Ben rahim filmi çekildim sonra gebe kaldım fakat sol tüpümü kaybettim. 6 ay sonra gebe kaldım şimdi 29 haftalığım
deleted270 Sivasss ilk gebeliğimde benimde tüpüm olmayan yerde 2tane olan yer de 1tane yumurtam olmuştu
Sivasss deleted270 benimde kapalı taraf en büyüğü oldu hep diğer tarafta büyüdü ama em büyük hep kapalı taraf oldu 😏