Zehraaa98 Merhaba kızlar doktoruma fotografını atsam mı atmasam mı bılemedım 2 günde 1 falan nokta kadar sarıyla yesıl arası bı akımtı geliyor günlük pedime yaşayan var mı aranızda 13 haftalığım
minik_kalbim Zehraaa98 bende de var o akıntı çok korkuyorum 😔idrar testi yaptiriyorum temiz cikiyo anlamadim bi türlu
Rmeysa_1661 Zehraaa98 mantar enfeksiyonu doktorunuza söyleyin fitil ya da krem versin bende çok yoğun bir şekilde yaşadım vajina ağzında oluşan bir bakteri türü bebeğe zararı yok ama ilerlerse sizi çok rahatsız eder
Zehraaa98 minik_kalbim bende 2 haftadır falan oluyor canım ya nokta kadar cok su ıcıyorum enfeksiyon olma ıhtımalı yok gibi sanki ama neden oluyor anlamadım mımtarıda cok az
Zehraaa98 minik_kalbim canım doktoruma goruntuattım bana progestanı kes demıstı amaben kesmedım ondan olmuş progestan yapıyormuşöyle gerek kalmadıgında
Rmeysa_1661 minik_kalbim idrar yolunda değil çünkü vajina ağzında oluşan bir bakteri türü bebeğe zararı yok doktorunuzdan krem ya da fitil isteyin 😊
Zehraaa98 Rmeysa_1661 canım sımdı forografatyım doktoruma progestan yapmıştır dedı cunku bende kasıntı da yok yanma yok kokusuda yok progestanı kestık
Rmeysa_1661 Zehraaa98 bende de yoktu sadece akıntı vardı mantar demişti doktorum progestan kullanmadığım için bilmiyorum 😊 geçmiş olsun