Merhaba anneler ben bir buçuk ay önce covid atlattım şükür bebeğim iyi 14 haftalığız ancak dünden beri boğazımda hafif bir ağrı var. ilk covid belirtimde boğaz ağrısıyla başlamıştı ve ilk 5 gün ağır geçirmiştim. Şimdi tekrar olur muyum diye çok korkuyorum. Büyük bir kamu kurumunda çalışıyorum ve her gün risk içindeyim. İkinci kez covid geçiren var mı aranızda yada antikor vücudumuzu ne kadar korur acaba bilgisi olan var mı bebeğim için çok endişeliyim 😔