Az önce eşimle ikimize süt ısıttım bal bitmişti şekerli içelim dedim 3 kalıpla yakın şeker koydum da zorla tadını aldım . Eşim içemedi pekmez gibi dedi neyse ardından nar mandalina yedik ama nar sadece su tadında mandalina de lastik tadında geldi . 2 gündür de burnum inanılmaz tıkalı ve nefes darlığı problemi yaşıyorum . Doktoruma nefes darlığını sordum 36.haftadasın çok normal bebek baskı yapıyor dedi . İçime şüphe düştü covid belirtilerinde hiç tat alınmıyormuş peki ya yendiğinin tadını lastik gibi alan hisseden covidli var mı?