Ben 2 aydır üst üste kimyasal gebelik geçirdim. Doktoruma buna engel olabilecek bisey kullanmayacak miyim diye sordum. Hayır bunun için yapılacak bisey olmuyor dedi. Herkesin başına gelebiliyor ve Bi rahatsızlık değil. Yada sende olan bisey yüzünden olmuyor dedi. Peki bu gerçekten böyle mi? Yani kimyasal gebelik engellemek için kan sulandirici falan kullanan var mı aranızda? Aslında doktoruma çok güveniyorum ama işte yine de Bi sorayım dedim.