Ben de haftaya gideceğim.Son adet tarihime göre 19 haftalık oluyorum ama kendi dr umun demesine göre bebek 1 hafta önden gidiyor gelişimi iyi,gidebilirsin dedi.Detayli yapacak dr u aradim sordum sorun olur mu diye, yok gel sen dedi.Arkadaslarimsa,bebek daha gelişimini tamamlamamis oluyor en erken 22.haftada gitmelisin dediler aklim karıştı.Sizler kaçıncı haftanızda gittiniz sizce sorun olur mu?