Nevresimi bugün Bim den aldım.
battaniye geçen aylarda A101’den aldım (pamuklu ve triko), nohut aldım geçen aylarda BİM’den , birde bugün peluş aldım BİM’den, 1 tane anneannemiz örgü battaniye yaptı, 1 tane de babannesi müslin kumaş ve pike kumaş alıp dikmiş ama çok güzel olmuş sağolsun.
Kıyafeti karışık heryerden aldım. Uygun fiyat ve kalite çok önemli benim için. E bebekte indirimde olduğunda aldım, lc den aldım genel olarak. Çıtçıtlıları e bebekten aldım. Bugün de toplam 6 tane daha çıtçıtlı BİM’den aldım. Havluyu geçen aylarda anneme aldırdım BİM’den burda kalmamıştı. Başlıklı havlu olandan aldırdım. Bugünde BİM’den bornoz aldım ama pek iyi değilmiş. Küvet setini A101 den aldım. Babynest A101. Anne dizini arkadaşım aldı BİM’den. Askıları burda bi züccaciyeden aldım. Biberon emzik BİM’den aldım birer kutu. Ama ek olarak chicconun aldım. 5li hastane çıkışı 2 tane fulla diye bir mağazanın outletinden aldım 17 liraya ve çok güzel fiyatına göre. Yastık, yorgan da bim 😊 İyiki bim şok A101 var 😀 gerçekten kaliteli ve uygun oluyor