Valendia NehirBade özelde yapıcaktım. İlkim normal olmasına rağmen bu 2. Gebeligim doktor 12. Haftamda sezaryen deyince devlete koştum. Şehir hastanesine gidiyorum. Bi sorun olmadıkça normal dogum insallah .
Kuzucumm NehirBade sehir hastanesinde yapicam kismet olursa özeller hem cok pahali hemde ugrasmamak icin sezaryen yapiyolar bi kac yerle görüştüm sezaryene ekstra ucret almıyoruz denildiği icin devlette dogum yapmaya karar verdim
NehirBade Valendia Valendia Hayırlısı neyse o olsun inşallah hakkınızda 🙏🏻 Memnun musunuz peki şehir hastanesinden ?
okroya nasipse sincan koruda yapacağım doğum paketi aldım ordan memnunum henüz bir sorun yaşamadım. Doktorum normal doğum yanlısı ama ben sezeryan istediğim için anlayışla karşıladı
sedaa_aa Takip eden Doktorum medicana ve TOBB’da yapıyor doğumlarını TOBBun hemşire ve ebelerinin daha iyi olduğunu duyduğum için kuvvetle muhtemel TOBB’da yapacağız doğumu