Sukran457 bebek te bir sorun yoksa tedirgin olma bebeğe de yansımasın stresin. Doktor kontrolünde her ihtimale karşı düşük önleyici progestan ya da duphaston kullanabilirsin. Ben en başından beri kullanıyorum. 9. Haftamda kese kenarım da kanama vardı sonradan geçti 15. Haftadayım bende. Bol bol dinlenin yatın iş yapmamaya özen gösterin yatarken sola veya bacaklarınızın altına yastık koyup sırt üstü uzanın. İnşallah birşey olmayacaktır. 🙏🙏