40+5 haftalık hamileyim karantinadaydim 14 gündür ve doktora gidemedim bugün karantinam bitti sancım falan yok hiç bebek için endişeleniyorum kakasını yeme ihtimali falan olabilir mi iki gün daha pazartesiyi doktora gitmek için beklesem mi yoksa simdi acilden gitsem direk doğuma suni sanciyla alırlar mi