Minik-anne-12 Merhaba kızlarrr bugün tam tamına 16 haftalık oldum ve cinsiyet için doktora gittim vee bir oğlum olucakk 😍🥰👶🙏
Kahvelim_ Minik-anne-12 ben de 16.haftayı bekliyorum nub teorisi doğru çıktı mı sizde 💐 yada Çin takvimi felan sağlığıyla gelsin inşallah
Gzmbrs35 Minik-anne-12 Sağlıkla kucağınıza alın insallah🙏 benimde oğlum olucak kısmetse isim arıyorum çok büyük sorun sanki zor yaaa
Minik-anne-12 Arifcaninannesi Allaha şükür ne mide bulantısı bildim ne rahatsızlık hiç bir şikayetm olmadı gayet güzel geçiyor bel ağrısı hariç
Minik-anne-12 Gzmbrs35 aminn 🙏 valla benimde aklımda bir sürü isim var karar veremiyorum eşimde daha erken düşünürüz bişi diyı ama sabırsızlanıyorum 😂😂
Arifcaninannesi Minik-anne-12 AA benimkide oğlumda rahattı bu gebeeligimde rahat geçti 10 haftalik olduk bakalım ne zmn beli olacak
edanuur Minik-anne-12 Bende 13+6 her gittiğimde erkek diyor erkeğe benzetiyorum diyor doktorum fakat kordon yanıltabilirmiş hâlâ net değiliz yani
Minik-anne-12 Arifcaninannesi valla bende sabırsızlıkla bekliyodum gittim yol bile bitmedi yani git git 😂
Mrymyl2 Arifcaninannesi tecrübeli annelere sorulur canım kaçıncı haftada cinsiyet belli olur ilk gebeliğim 10 haftalığım
Krizantem_ Minik-anne-12 Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😊💙 benim de randevuma 18 gün kaldı cinsiyeti öğrenicem inşallah günleri sayiyorum😂😂😂
Minik-anne-12 Krizantem_ evet göstermedi doktor bol bol tstlı ye 1 saat snra gel dedi aymı şekl yedim gittim yanimo duruşa şaşırdım 😂😂😂
Krizantem_ Minik-anne-12 Benimki de 2li teste gittiğim de poposunu dönmüş kafa üstü uyuyordu bi türlü uyanmadı doktor meyve suyu iç 20 dk sonra gel demişti 😂😂