Arkadaşlar ben 8 haftalıktım en son hastaneye gittim şimdi 11 haftalık olduk.Fakat doktor en son gittiğimde 15 gün sonra gel dedi ben kaç gün geçti halen randevu alamıyorum.Doktorumu değişmekte istemiyorum nasıl olacak ya randevusuz da kabul etmiyorlar😒