Kızlar çok ağrılarım oluyor, karnım sertleşiyor diye bugün hastaneye gittim. Doktor progestan 200 mg verdi. Kullananlar var mı bu haftalarda? İyi geliyor mu kasılmalara falan? Nst de kasılmam çıkmadı çok şükür ama doktor yine de önlem amaçlı verdi. Bir de kaç gün kullanacağımı söylemedi🤦🏻♀️ Önceki kullandığımda 10 gün kullanmıştım yine öyle mi yapsam?