Didem34 Kızlar 23+1 haftalk gebeyim. 1 2 gündür vajinamda ara ara batmalar oluyo yada kramp gibi geliyo gidiyo karnımda kasıgımdada olabiliyor hafif batmalar falan. Normal mi sizce yaşayan var mı ?
honeybooble Didem34 26+6 yım canım ara ara banada oluyor çok şükür bir sıkıntım yok normaldir diye düşünüyorum
Didem34 honeybooble insallah öyledir canm banada devamlı degilde gün içerisinde mutlaka oluyor devamlı olsa zaten durulmaz batma acısıyla can yakabiliyor cnkü😞
Didem34 biranneikikedi bazen canımı cok acıtıyo zıngıldırıyorm resmen karnımın icide geriliyo göbek deliği etrafım batıyo resmen büyüyo genisliyo diye mi acaba canımm😢😢
biranneikikedi Didem34 bilmem bence öyledir, bende de oluyor çünkü anlattıkların. Önemli bi şey olduğunu sanmam 🌟