Aslihan26 Merhaba kızlar 30+4 teyim bugün karnımın alt tarafına doğru batma hissi oldu bi çok kez. Dün ağır kaldırmak zorunda kaldım zorladım biraz kendimi acaba ondan mı oldu? Böyle bu haftalarda normal mi batma olması
Sema99 Aslihan26 yorulduğun için benek kendi kasıyor ve bebek Doğum yolunu acıyor o yüzden batma oluyor ama dikkat et yinede kaldırma ağır son zamanlarına girmek üzeresin daha dikkat et eğer çok devam ederse doktora git bndede olmuştu dediğim gibi bebek Doğum yollarını acıyor
Aslihan26 Sema99 anladım teşekkür ederim. Bide bugün daha sakindi bide batma olunca tedirgin oluyorum işte 😔