39+2 yiz nadir kısa süreli sancı oluyor ama bişi yok daha aşırı su içiyorum hamileliğimden bu yana bu aralar daha da abarttım lavaboya gitmekten kalçam sanki ayrılıyor gibi birde.doktorum haftaya kadar bişi olmazsa 21 aralıkta doğumu yaptıracak😊Rabbim hayırlısı ile sağlıkla kolaylıkla yavrularımızı kucağımıza almak nasip etsin🙏