Benimde 30. Haftam bende de çok fena bi ağrı vardı. Doktoruma söyledim krem yazdı ama fayda etmedi ve gittikçe şişmeye başladı . Ağrısı dayanılmaz bi ağrıydı. Hareket edemiyordum geceleri uyuyamıyordum. Tekrar dokturumla iletişime geçtim. Genel cerraha yönlendirdi kıl dönmesi olmuş bende de . Onun verdiği etkiyle de apse oluşmuş . Perianal apse. Lokal anestezi ile o bölgeyi uyuşturup patlattılar içini temizlediler. Şu an çok iyiyim rahatladım