Haticetalan Elnurr bnm gittiğimde 6 haftalık olmam lazımken 4+6 çıktı yani 5 haftalık dedi keseyi gördük 18 inde kontrol var dua edin kalp atışlarını duyalım 🤲❤ şu an 5+1 iz ultrasona göre
GNurr Anneadayi09 hiç bozma moralini doktorum görmemiz bile şans dedi çünkü nokta kadardı . Bebeğide 10 15 gün sonra gel görecekmiyiz dedi göremezsek hiç sorun değil bir dahaki geldiğinde belki görürüz dedi . Bozma moralini hiç :) beni doktorum çok rahatlattı :)
Nur_93 Pazartesi evde test yaptım salı doktora gittim tam 5 haftalıktık keseyi gördük hafataya da bebeği göreceğiz gel dedi yine bana inşallah bi sıkıntı olmaz da kalp atışını duyarız ☺️🙏
ratatosk 6+1 de vajinal yoldan kalp atışını duymuştuk karından duymak için daha çok küçükler demişti 7+6 da da karından duyduk
Ebru24 hilal90 yok duyduk valahi hemde üstten ddi ilk başta alttan bakıcam ben dddim bi şans yukarıdan denesek dedi tmm dinledik şükür kalp atışını miniğimim