Kizlar sali gunu ozel bir hastanede beta hcg baktrdim degeri 127 cikti bgun saglik ocaginda yaptrdim 40 cikti.Ben de korktum düsük mü diye? Hala korkuyorum:( ama kanamam yok.Doktorlar hafta ici tekrar yapacaklar test.Sizlerden boyle bi sorun yasayan var mi?