16Hatice Boyumuz kilomuz nasıl anneler? Bugün doktora gittik. Boyu 18 cm kilosu 260 gram kızımın. Sizce nasıl? Sizin Bebişlerinizin gelişimi nasıl?
2miniginannesi 16Hatice benim 17+2 de gitmiştim 253 gr 19 cm dedi benim de kız ama 18+5 görünüyor demişti sizin normal gibi isim düşündünüz mü bizde isim arayışına girdik
_sumeyyebedir7_ 16Hatice 17 haftamızda gittik doktora oğlum 17 cm 202 gr dedi doktorum🥰 şimdi bugün 18 haftalık olduk
Eczmery123 16Hatice ben hiç kiloyu falan sormuyorum, sağlıklıysa kilo önemli değil. son hafta normal doğum İçin çok kilolu olmasa iyi olur sanırım. Biz de bugün 18haftalık olduk kızımla 👧🥰
Baobap 16Hatice bugün 18+4 oldum ama en son 16+4 te gitmiştim. 216 gr ve 20 cm di. Erkek bebek. Haftaya detaylı usg ye giricem bakalım ne kadar büyümüş😊
2miniginannesi 16Hatice yaa bende asel düşündüm ama sanırım herkes bu ismi koyuyor bide nisanur var babası nisa istiyor birde erva var aklımızda bakalım hangisini koyarsak artık
2miniginannesi Eczmery123 bende hiç sormadım kendi söyledi kiloyu mayıs anneleri kız galiba benimde kız bende 17+6 yım
16Hatice Eczmery123 doktorum ben sormadan söyledi. Çok şükür her şey yolunda 😊 evet normal Doğum için çok kilolu olmasalar iyi olur
sumeyye8aslan Eczmery123 Ben de 18+6 olduk bugün ama hiç sormadim ben dr söylemedi hiç herşey iyi dedi ama boy kilo vs söylemedi hiç
16Hatice 2miniginannesi iki isimde çok güzel ablamın kızının adı Erva. Kişiliğe de yansıdığı için iyi karar vermek lazım
Nslhnkr 16Hatice çarsamba gittigimizde 19+2 haftalığız ama ultrasonda nedense 18 +3 çıktı 243 gr 21 cm . Bugün yine gidicez
Asya29_aslnyrk 16 haftalıkken gittim en son 18 santim 130 gramdı 😊 şuan 19+3 kısmetse cuma günü gdecem
Nslhnkr sumeyye8aslan ilk basta banada söylemedi. Ben sordum belirli haftadan sonra söylücem dedi belki oda zamanını bekliyo dicemde zamanıda gelmiş aslında bilemedim kuzuccum