Merhaba kızlar. 30+1 haftalik gebeyim . 3 gündür sol dislerimin tamami sol kulagim ve bogazmn sol tarafi agriyor. Tek dis te degil sol taraftaki tum disler agriyor ve hassaslasti iyice. Bana ara ara gebe kaldgmdan beri vuruyor 1 gun agrir gecerdi. Ama bu sefer geçmiyor eziyet oldu 3 gündür. Doktora gitmeyi düşünüyorum. Sizde bu durumu yaşadınız mi ? Kullandgm demir vitamin vs ilaçları yapiyor olabilir mi ? Birde disimin agrisina iyi gelecek bir dogal çözüm bilen varsa söylerse sevinirim . Simdiden tesekkur ederimm 💕