Merhaba hanımlar
17 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolümüzde bebeğimizin beyninde küçük kist olduğu görüldü. Doktorumuz bu kistlerin 10 15 gün içerisinde %90 oranında yok olduğunu, panik yapmak gerekmediğini söyledi. Hatta kendi oğlunda da bu durumu yaşadığını ve sonradan geçici bişey olduğunu söyleyerek rahatlatmaya çalıştı. Böyle bir durumu yaşayan oldu mu yanıtlayabilir misiniz rica etsem 🌹