Ben 28 hastalığım bu hafta yıkadım kaldırdım 2-3 hafta sonrada odası gelince ütüleyip yerlestircem hem dolabına hem çantasını yani 30-31 haftada hazırlamış olacagim çünkü artık ağırlamaya başladım eğilip kalkamıyorum pek geçe bırakmak istemiyorum bide sonradan aklına geliyor ya insanın eksiklikleri geldikçe koyarım onlarida bence erkenden hazırla sende nolcagi belli olmaz .