Sevgili anneler bugün de dahil nerdeyse her hafta bu binanın doğumhanesine çıkmak zorunda kalıyorum. Bir konuda bilgi vermek istedim. Burası biliyorsunuz dolu olursa başka yere yönlendiriyor. Son zamanlarda da hiç boşluk olmuyormuş ki şahit oldum sıklıkla 😅😅 hatta bugün doğum için değil ama acile gelen diğer hastalar ayakta bekliyordu. Kapasitesinin üzerinde çalışmaya başlamış. Çok büyük ihtimal yer bulamayacaksınız deniyor. Kendinize mutlaka bir alternatif oluşturun demem istedim. Özellikle doğum anında panik olup üzülmemek için buranın dolu olması ve başka yere gitme planınız cebinizde dursun 😇😇 çok popüler oldu tabi bina haklı olarak 😅😅