Tatlimm_tatlimm Kızlar sidefer den ferro sanol a geçtim midem kötü başım dönüyor çarpıntım oluyor gece yatınca karnımda bebek sertleşiyor sanki normal mi bu? Artık nefes almam zorlaştı herhalde bebek ağır geliyor herkeste oluyor mu?
imren91 Tatlimm_tatlimm Ben de ferro sanolu kullanıyorum. Öyle bir etki yapmadı. Bi doktorunuza sorun bence.Benim de karında sertleşme oluyor. Nefesim yukarı toplanıyor. Normal bence
Gayeninannesiyesim Tatlimm_tatlimm Kaçıncı haftadasiniz benim 37 haftam birkaç gündür sertleşme var sık sık hemde acaba doğum yakın mı merak ediyorum ama başka belirtim yok kan ilacıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum mide bulantım falan oluyor deseniz olabilir dicemde
Iremcan1 Tatlimm_tatlimm ferro sanol bana çok dokundu hemen bıraktım bayılacak gibi oluyordum. Başka kan hapına geçtim. Karın sertleşmesi bende de çok oluyor doktor karnın büyümeye başladığı için olması çok normal demişti
Tatlimm_tatlimm Gayeninannesiyesim yok o ilaçla alakasız mide bulantım ilaçla ilgili. Önceden olmuyor muydu sizin sertleşme
Selverakca Gayeninannesiyesim doğuma hazırlık kasılmaları yakın olabilir doğum Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Iremcan1 Tatlimm_tatlimm evet her zaman değil karın büyüdüğü için o bebek sığmak için ittiriyormuş kaslar gergin olunca da sert oluyormuş