Merhaba iyi akşamlar .Daha önce 2 kayıbım var . 2 genimde pıhtılaşma sorunum çıktı. 4 gün önce gebeliğimi öğrendim hemn iğneye başladık. Bugün 3.ıgneyı vuruldum koldan. Fakat kendim yapamıyorum. Sağlık ocağına gitmek zorunda kalıyorum. İğne kullananlar nasıl vurdunuz benm hiç cesaretim yok kendime iğne vurmaya.. sürekli hemşire vursun istiyorum. Nasıl olacak hiç bir fikrim yok. İnşallah sağ salim kucağıma alırım .Bu süreç beni biraz korkutuyor.