Gzmskr 34+5 haftalık hamileyim.Esimin bugun doğum günü koşturuyordum bugün mutfak dolabının en üst rafından tabak almaya çalışıyordum annemde yanımdaydı.Cok uzanma yukarıya bebek emziden düşer dedi doğru mi bu siz öyle birşey var mı gerçekten.
Uykulugebe Gzmskr ilk defa duydum böyle birşeyi. Ama batıldır. Hamileliğin ilk aylarında uzanma hareketi tehlikeli ama sona yaklasmissin artık o tehlike de kalmamis
Babyy1S Gzmskr emziden ne demek bilmiyorum fakat sağlık acısından hamilelikde bir yere uzanirken kendinizi zorlayarak uzanmamak gerekli bebek için zararlı
Dolunayyy Gzmskr emzikten ayrılması bebeğin plesantadan ayrılması anlamına geliyor bildiğim kadarıyla. Allah’m kimseye yaşatmasın 🤲 ayrıca yukarı uzanma sakincasinin herhangi bir zamanı yok her zaman sakıncalı olan bisey. Rabbım yardımcımız olsun insaAllahh 🤲🥰
Zynpozl Emzikten düşer derler bizde de ama doğru mu bilmiyorum… benim inancım büyükler diyorsa vardır bildikleri
bb1509 Annem de bana söylüyor bunu hep ama doktorları dinlemek daha mantıklı.Özellikle kaan kocatepeyi dinliyorum bir göz atın derim içiniz rahat etsin
Busbushatun Gzmskr emzıkten dıyorlar ama aslında plasemta ayrılmasından bahsedılıyor ole kolay bse degıl ama gebelıkte aşırı uzanma hareketınden kacınmak gerekır
ysfali06 Gzmskr benim annemde öyle söylüyor. Ne demek o ddm ne bileyim öyle derler sen dikkat et uzanma dedi
Smyrabahar Gzmskr doğru demiş bana da doktorum söyledi emziktwn düşer demedi ama uzanma tehlikeli dedi