Zezeeeyyldrm benim de kürtajdan sonra 2 adetim çamurumsu başlayıp sonra kana döndü ve o 2 adet eskisi gibi 5-6 gün sürdü. 3.adetimde ilk 2 gün birer damla kahverengi pembe lekelenme oldu sonra 1 gün kahverengi çamur gibi geldi 1 gün de kan geldi bitti. Bu ay da erken gelcek gibi duruyor nasıl olcak hiç bilmiyorum. Yani kürtajdan sonra değişiklikler çok oluyor, normalde hep düzenli olan adetimin günleri de değişti erken gelmeye az kanama olmaya başladı. Yaşadığımız üzüntü ve stres de çom etkiliyor. Kürtajdan hemen sonra soğan kürü yaptığım halde düzene girmedi, düzene girmesi 5-6 ayı buluyormuş, kişiden kiişiye değişir muhtemelen. Çok kafanıza takılırsa doktora danışın, ben hep unutuyorum doktora sormayı.