Herkese merhaba tek yumurta ikizleri bekliyorum. 32+3 haftalığim. Bebeklerimin cinsiyetleri erkek. Normalde çok hareketli değiller. Soldaki bebeğim sagdakine göre daha hareketli. Erken doğum yapmaktan korkuyorum. Bugün sabahtan beri çok hareketli ikiside. Tecrübeli doğum yapmış ikiz anneleri cevaplarinizi bekliyorum bu haftalar riskli haftalar. Acaba doğuma mı hazırlanıyor bebekler?