Ozlemtuncay Nts den anlayan anneler yorum yapabilir misiniz https://hizliresim.com/IN3Tqu [url=https://hizliresim.com/IN3Tqu][img]https://i.hizliresim.com/IN3Tqu.jpg[/img][/url]
imren91 Ozlemtuncay Üstte çizgiler bebeğin kalp atışları, dümdüz değil seviyesi de iyi. Alttaki çizgiler sizin sancınız var mı diye. O da yok. Şu anlık normal .
Ozlemtuncay Haticeyuce31 28 haftalık daha bebeğim ama hareketlerinde yavaşlama olduğu için ve aşağıya baskı yaptığı için doktor gerek gördü nst istedi