bebegimmm16 Kızlar femera kullandım. 23 mm sağda tek yumurta olmuş çatlatma iğnesi oldum.12 gün sonra test yap dedi. Dualarınızı eksik etmeyin. Var mı benim gibi bekleyen?? Birbirimize destek olalim
Betulmtn bebegimmm16 12.gun çıkmazsa sakın üzülme. Ben 20.gun pozitifi gördüm. Gerçi kimyasal gebelik çıktı ama olsun
Merveeee45 bebegimmm16 iğne olalı bgn 15. Günüm canım adet olmam gerekliydi bgn ama henüz gelen giden yok bende beklemedeyim inşallah Allah gönlüne göre verir canın 🙏🙏
Sivasss bebegimmm16 ben canım 3 gün önce iğnemi oldum bekliyorum ama pekte umudum kalmadı 2 senedir olmuyor
bebegimmm16 Betulmtn benimde bir kimyasal bir 9 haftalık kaybim var kuzum. Çok üzülüyorum dua et bana ismim Zeynep. Allah’ım seninde gönlüne göre versin.
Betulmtn bebegimmm16 amiin Allahım en hayiisini sağlığı şekilde nasıb etsin. Sana da bana da ve isteyen herkese 🤲🤲
Sivasss Minaliy canım bende çarşamba oldum dün yumurtam çatladı bugün çok fazla idrara çıkıyorum iğneden dolayı mı acaba sende oldu mu
bebegimmm16 EsrSvm Allah razı olsun canım benim. İnşallah çok dua ediyorum. Rabbim ol derse herşey olur. ❤️
bebegimmm16 Merveeee45 amin kuzum. Rabbim sanada banada isteyen tüm herkese nasip etsin. Güzel haberlerimizi paylaşalım. 🌺
bebegimmm16 Sivasss kuzum ben bugün vuruldum saat 3 te doktor cumartesi pazar ilişki dedi ara ara kasik batmam var
bebegimmm16 Sivasss ara ara kasık ağrım oluyor kuzum sana ilişki günlerini kaç gün söyledi bana bı kontrol e gelmeden bide iğneden sonra iki gün dedi