Fatmanurgulll Gebelikde beta hgc yavas ilerleyenler var mı 2 gün önce gittimde 174 .8 di 2 gün sonrs yani bugum gittim 260 cıktı deger
Betulmtn Fatmanurgulll malesef sağlıksız gebelik görünüyor. Ben yaşadım geçen ay 😢 en az yüzde 60 artması gerekiyor
Deletedmom15 Fatmanurgulll cok az bi artış değil aslında benmkide biraz yavaş artmışrı ilk basta şu an 14 haftalık olduk
Gul6161 Fatmanurgulll canım bende yaşadım mesela 64tü 10 gün sonra gittigimde 206 olmuştu ve iki gün sonra düşmeye başlamıştı kanaman olmuştu direk zaten sürekli kahverengi akıntım oluyodu sonra patladı
Gul6161 Fatmanurgulll ama seninki benden daha fazla çıkmış mesela 3 gün sonra tekrar git bakki kaç çıktı güzel artış varsa 3 gün sonra tekrar git
Gul6161 Fatmanurgulll duruma göre doktora gözük dikkatli ol her ihtimale karşı benim ilk 29 3 gün sonra 64 10 gün sonra 206 olmuştu dikkatli ol her ihtimale karşı inşallah dediğin gibidir ama ilk başlarda kimyasal gebelik normal o yüzden bir sıkıntı olursa üzülme herkes yaşıyo bunu
Deletedmom15 Gul6161 inşallah hakkında hayırlısı olsn canım endişelenme kotü seyler düşünme hersey olacağına varır
Deletedmom15 Gul6161 bende yaşadım kimyasal gebelik hiç kan vermen 2 idrar testi yaptım farklı günlerde pozitif cıktı nolur nolmaz gitmedn bi daha yapıym dedim negatif cıktı kanamam başladı insan kırılıyo maalesf
Gul6161 Deletedmom15 olsun canım sorun yok böyle şeyler zaten normal bende yaşadıgımda hiç bir bilgim yok nedir daha önce biri yaşadımı diye baya kötü olmuştum araştırınca kendimi daha iyi hissetmiştim