Selam arkadaşlar nasip olursa doğum şeklim sezeryan 😬 ve ben zayiflamak istiyorum biran önce bu kilolardan kurtulmak istiyorum . Hamile kalmadan önce 1 bucuk 2 ayda birden 6 kilo aldim ve kilo fazlamla hamile kaldim . 72 ile hamileydm en son 82 oldum gebelik surecimde. Geçen doktorsa 85 ciktim . Dikkat etmeme rağmen ama ödem oluştu vücudumda bunun etkisi olduğunu düşünüyorum .
Uzun lafın kısası zayiflamak istiyorum sadece boğaz kesince bana zayiflama olarak yansimiyor spor sart . Sezeryanla spor nasil olur bilmiyorum . Ahhh tecrubeliler başaran varsa yardimci olursa cok makbule geçer . Gercekten psikolojim bozuldu 😣😬🤎