Bende oldum çatı muayenesi çatalda bakıyor, iki parmakla jel gibi bişey sıkıyor parmağına ama ciddi bir acı değil hatta kasmazsanız hiç sorun yok ama bi tedirgin oluyorsunuz alt üat sağ sol yapıyor parmaklarını içeride çok kısa sürüyor bitince bu muydu muayene diceksiniz rahat olun 😊